Webinar: Verbouwen met een WOW-effect

Nieuwe data!
30 mei en 1 juni 2017 wordt het webinar ook gegeven.
Klik en schrijf je snel in!

Heb je plannen om je huis te verbouwen?
Maar heb je geen idee waar je moet beginnen?
Je hebt allerlei beelden in je hoofd hoe je huis er straks uit moet zien.
Maar een huis met WOW-effect lijkt nog heel ver weg…..

Herkenbaar?
Ik help je graag verder!

Daarom organiseer ik een webinar op 23 mei, 29 mei en 1 juni om 20.30 uur

Verbouwen met een WOW-effect

Daarin leer je:
– hoe je van je huis een fantastisch plaatje maakt
– welke 3 stappen je moet zetten om van idee naar verbouwd huis te komen
– welke ingrediënten er voor zorgen dat je huis een WOW-effect krijgt

Schrijf je hier snel in voor het webinar op één van de data!

30 mei 2017 20.30

1 juni 2017 20.30

Tijdens het webinar geef ik je een kijkje achter de schermen van de Verbouwingsarchitect.
Ik deel met je hoe ik  ieder verbouwingsproject aanpak.
En hoe ik WOW-elementen toepas in mijn werk.

Verbouwen kan namelijk iedereen.
Maar echt mooi verbouwen: dat is een vak apart.
Ik ga je daar alles over vertellen.

Over Lisette

Hoi, ik ben Lisette.
De afgelopen jaren heb ik als architect veel mensen geholpen om hun huis met succes te verbouwen tot een ruim en gezellig thuis.
Twee keer verbouwde ik mijn eigen huis.
En de plannen voor een volgend project staan in de stijgers…

Het is echt super om je huis helemaal aan te passen aan je eigen wensen.
Een droomplek kan je binnen korte tijd omtoveren tot droomstek. Maar dan moet je wel weten hóe.
Vaak zie ik dat verbouwers worstelen met dezelfde problemen.
Ze weten niet de juiste keuzes te maken of zien de mogelijkheden van hun woning niet.
Om ook jou een flinke stap op weg te helpen bundelde ik mijn ervaringen en startte ik eind 2011 met de Verbouwingsarchitect.
Zodat ook jij van jouw huis een uniek en persoonlijk ‘thuis’ kan maken.

Hoe werkt zo’n webinar?

Een webinar is een online presentatie.
Je hebt alleen je computer, een internetverbinding en een rustige plek nodig om het webinar goed te kunnen volgen.
Na inschrijving ontvang je een bevestiging in je inbox.
Vlak voor het webinar ontvang je per mail de inloggegevens. Zodat je op iedere gewenste plek het webinar kan volgen.
De presentatie duurt ongeveer een uur.

Mis het webinar niet!

Klik hieronder op de datum van je voorkeur en schrijf je in!

30 mei 2017 20.30

1 juni 2017 20.30

Tot snel!

Groet, Lisette

 

 

2 thoughts on “Webinar: Verbouwen met een WOW-effect

Geef een reactie

