Ontdek de mogelijkheden van je huis in 3 stappen

Gratis webinar

Heb je verbouwingsplannen en herken jij jezelf hierin:

  • Loop je vast in het maken van plannen voor je verbouwing omdat je niet ziet wat de mogelijkheden zijn van je huis?

  • Wil je dolgraag al je wensen realiseren in je huis maar je weet niet of dat zomaar kan?

  • Wil je verbouwen maar heb je geen idee hoe je jouw woondilemma het beste oplost?


Dan kan vast wel wat tips van een professional gebruiken en
mag je dit gratis webinar zeker niet missen!

Want daarin leer je…

  • Wat je móet doen om de mogelijkheden van je huis te herkennen

  • De 3 belangrijkste factoren die er voor zorgen dat je verbouwing ook wordt zoals jij zo graag wil

  • De meest gemaakte fouten waarom veel verbouwingen niet voldoen aan de hooggespannen verwachtingen

  • De stappen die je moet nemen om erachter te komen hoe je jouw huis het best kan indelen

Herken de valkuilen van een verbouwing. Zie de mogelijkheden om je huis succesvol te verbouwen.
Want echt: het geeft je zoveel rust als je zeker weet dat je huis ook zo wordt zoals jij dat wil.

Het webinar wordt 2 keer gegeven.
Dus schuif aan op vrijdag 7 november om 14:00 uur of op maandag 10 november om 20:00 uur.

Klinkt dit interessant? Geef je hieronder direct op:
(deelnemen is gratis)

verbouwen_top

Ja, ik schrijf me in voor de volgende datum:

Meld je aan door op de gewenst datum te klikken!

Vrijdag 7 november 14.00 uur

Maandag 10 november 20.00 uur

verbouwen_top

Over Lisette

lisette schoenmakerDe afgelopen jaren heb ik als architect veel mensen geholpen om hun huis met succes te verbouwen tot een ruim en gezellig thuis.
Twee keer verbouwde ik mijn eigen huis.
Het is echt super om je huis helemaal aan te passen aan je eigen wensen. Een droomplek kan je binnen korte tijd omtoveren tot droomstek.  Maar dan moet je wel weten hóe.
Vaak zie ik dat verbouwers worstelen met dezelfde problemen. Ze weten niet de juiste keuzes te maken of zien de mogelijkheden van hun woning niet.
Om ook jou een flinke stap op weg te helpen bundelde ik mijn ervaringen en startte ik eind 2011 met de Verbouwingsarchitect. Zodat ook jij van jouw huis een uniek en persoonlijk ‘thuis’ kan maken.

 

Ik geef het webinar 2 keer,
zodat er vast ook voor jou een tijdstip bij zit.

Dus schuif aan op vrijdag 7 november om 14:00 uur of op maandag 10 november om 20:00 uur.

 

SONY DSC

Je bent van harte uitgenodigd om GRATIS deel te nemen aan dit online webinar.

verbouwen_top

Ja, ik reserveer mijn plaats:

Meld je aan door op de gewenst datum te klikken!

Vrijdag 7 november 14.00 uur

Maandag 10 november 20.00 uur

verbouwen_top

Hoe werkt zo’n webinar?

Een webinar is een online presentatie.

Je hebt alleen je computer, een internetverbinding en een rustige plek nodig om het webinar goed te kunnen volgen.
Na inschrijving ontvang je een bevestiging in je inbox.
Vlak voor het seminar ontvang je per mail de inloggegevens. Zodat je op iedere gewenste plek het seminar kan volgen.

Het webinar duurt ongeveer een uur.

Het aantal beschikbare plekken is beperkt!
Geef je daarom direct op, zodat jij je plek hebt veilig gesteld.

verbouwen_top

Ja, ik schrijf me in voor de volgende datum:

Meld je aan door op de gewenst datum te klikken!

Vrijdag 7 november 14.00 uur

Maandag 10 november 20.00 uur

verbouwen_top

Nog meer vragen?
Of staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Dan hoor ik dat graag!
Mail me je vraag (lisetteschoenmaker@gmail.com) en je krijgt antwoord binnen 48 uur.

Het lijkt me heel leuk je te ontmoeten op één van bovenstaande data. Zodat we samen jouw verbouwing tot een succes maken!

Lisette

Geef een reactie

